Conform intelegerii,
Toshiba va putea utiliza marca Skullcandy in strategia de marketing
si distributie a laptop-urilor proprii la nivel mondial, exceptand
China, iar Skullcandy va pune la dispozitie servicii profesionale
pentru a spori performantele audio ale produselor Toshiba.
Skullcandy este
lider mondial in materie de produse performante audio de lifestyle.
Compania dezvolta, promoveaza si distribuie casti si alte produse
relationate sub urmatoarele brand-uri: Skullcandy, Astro Gaming si
2XL by Skullcandy.
Produsele companiei sunt comercializate si
distribuite printr-o retea de canale in Statele Unite si alte
aproximativ 80 de tari din intreaga lume.
Toshiba este unul
dintre liderii mondiali in materie de dezvoltare de produse electrice
si electronice si furnizare de servicii. Compania dezvolta tehnologii
si produse, printre care produse digitale (inclusiv LCD TV,
notebook-uri, solutii de retail si MFP), echipamente electronice
(inclusiv semiconductori, echipamente de stocare si materiale),
sisteme de infrastructura sociala (inclusiv sisteme energetice,
solutii dedicate comunitatilor, sisteme medicale, lifturi si scari
rulante si electrocasnice).
Toshiba a fost
fondata in anul 1875, iar astazi activeaza o retea globala de peste
550 de companii, cu peste 202.000 de angajati la nivel mondial si cu
vanzari anuale care depasesc 6,1 trilioane de yeni (74 miliarde
dolari).
In Romania, brandul
Toshiba este importat si distribuit de Skin, prezent pe piata din
anul 2000.