Oficialii companiei au specificat ca nu se asteapta la vanzari majore ale acestor televizoare, subliniind ca acestea sunt mai degraba „deschizatoare de drum”.
Toshiba a declarat ca noile televizoare vor fi lansate initial in Japonia, in doua versiuni, neavand in prezent date concrete pentru a le lansa si in Europa sau SUA. Modelul de 12 inci va avea un pret de circa 1.440 $ in timp ce modelul de 20 inci va costa aproximativ 2.880$.
„Nu este un pret extrem de satisfacator luand in considerare marimea mica a televizoarelor, insa este clar ca in viitor se va merge pe televizore 3D ce nu necesita ochelari”, a declarat Masaaki Oosumi, care conduce divizia digitala a Toshiba.
Cei mai mari producatori de televizoare din lume, printre care Panasonic, Sony, Samsung sau LG au lansat mai multe televizoare 3D ce necesita insa ochelari speciali pentru vizualizarea in trei dimensiuni. Acest lucru, sustin analisti din industrie, este unul dintre motivele pentru care adoptia acestor televizoare este incetinita. Toshiba subliniaza ca, prin aceste lansari, vrea „sa ia fata” altor concurenti ce mizeaza pe televizoare 3D cu ochelari.
Odata cu prezentarea celor doua modele ce vor fi lansate in decembrie, Toshiba a prezentat si un prototip mai mare, cu diagonala de 56 de inci. Pentru acesta, compania nu a specificat o data de lansare.