Contractul este
valabil pe o perioada de un an, iar campania de comunicare a fost
lansata incepand cu aceasta luna, odata cu conferinta de presa ce a
anuntat deschiderea operatiunilor ABC Data pe piata locala.
TotalPR va furniza,
astfel, servicii de consultanta in branding si media relations pentru
ABC Data Romania in directia comunicarii corporate in media nationala
si locala.
ABC Data este a
treia companie multinationala care, pentru lansarea pe piata din
Romania, alege TotalPR pentru gestionarea comunicarii si crearea unui
brand local.
ABC Data Capital Group este prezent in
noua state din regiune, cu operatiuni directe de afaceri in Polonia,
Republica Ceha, Slovacia, Romania, Lituania, Letonia, Estonia,
Ungaria si Germania. Grupul are peste 20 de ani de experienta in
distributia de hardware, software, electronice si electrocasnice.
Portofoliul numara 56.000 de produse de la peste 300 de producatori.
In prezent, peste 90% din comenzi sunt
procesate prin InterLink – platforma proprie de e-commerce.
TotalPR si-a inceput
activitatea in 2009, castigand conturi din domeniul IT&C, pentru
ca in perioada urmatoare sa isi completeze portofoliul cu conturi din
piata de Constructii & Amenajari interioare, dar si din zona de
Retail.
In acest moment agentia este
specializata pe consultanta in branding, comunicare si PR.
Din portofoliul
TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint
Gobain, Sika, Symmetrica, Kuma, Chic Ville, Global City, Hornbach,
Accace, Cluj IT Cluster, Endava, EuroGsm, foodpanda, FlorideLux,
Interactive Intelligence, iQuest, Netopia mobilPay, Romsys, SAP
Romania, Zitec.