Veniturile inregistrate in Romania in 2010 au insemnat 18.1 mil. euro, in crestere cu 20% fata de veniturile inregistrate in 2009, parte din aceste venituri datorandu-se implementarii de solutii complexe in conturi internationale.
TotalSoft a demarat in 2010 o strategie agresiva de expansiune internationala, prin deschiderea a patru subsidiare (Bulgaria, Serbia, Grecia si Qatar), dar si prin evaluarea unor potentiale tinte de achizitie in tari cu o puternica crestere economica, cum ar fi Turcia sau Polonia. Expansiunea companiei s-a realizat si prin castigarea unor proiecte directe pe noi piete, cum ar fi Austria, Dubai, Spania si Arabia Saudita. Dintre acestea, proiectul derulat cu SATORP Arabia Sudita se detaseza prin amploare si importanta, SATORP fiind constructorul celei mai mari rafinarii din lume – Jubail Rafinery- un proiect in valoare de 9.6 miliarde $.
Portofoliul companiei s-a marit cu peste 100 de clienti, dintre care 32 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 42 au optat pentru Charisma HCM si 45 pentru solutii Primavera. De altfel, dupa un an 2009 de regres al Primaverei din cauza contractiei segmentului constructiilor, 2010 a insemnat o crestere cu peste 60% si atingerea cifrei de 2 mil. euro pentru divizia Primavera.
In structura cifrei de afaceri, segmentele cu ponderi semnificative au fost retail/distributie (28,4%), servicii (24,8%), productie (12,8%) si financiar bancar (12,4%).
Principalii concureti ai TotalSoft pe piata locala sunt SoftWin, Siveco sau ZiTec.