EBITDA s-a redus cu 36% fata de primul semestru al anului precedent.
Veniturile obtinute de TotalSoft in aceasta prima jumatate a anului provin in proportie de 50% din vanzarea Charisma Business Suite, restul fiind generate de celelalte linii de busines pe care TotalSoft le are in portofoliu. „Cea mai spectaculoasa evolutie a acestui semestru a intregistrat-o divizia de project management care a realizat, din vanzarea sistemului Primavera si a serviciilor adiacente, o cifra egala cu cea realizata de aceasta divizie in intreg anul 2009”, spun oficialii companiei.
Prima parte a anului 2010 a fost marcata de deschiderea a doua noi office-uri TotalSoft, in Bulgaria si Grecia, de mutarea companiei intr-un nou sediu precum si de intrarea produselor sale pe noi piete internationale, in Austria, Ucraina si Arabia Saudita.
„Rezultatele inregistrate de TotalSoft in acest semestru ne indreptatesc sa credem ca la finele anului ne vom realiza obiectivele asumate, o cifra de afaceri care sa depaseasca 20 mil. euro. TotalSoft este, de altfel, printre foarte putinele companii romanesti de software care au realizat o profitabilitate semnificativa in anul 2009, situatie pe care intentionam sa o repetam si anul acesta”, declara Liviu Dragan (foto), general manager la TotalSoft.
Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat portofoliului mare de clienti, extinderii proiectelor la nivel regional si adaptarii strategiei conform noilor conditii de piata, prin dezvoltarea de produse, facilitati si servicii noi.
Printre clientii care s-au alaturat portofoliului TotalSoft in prima parte a anului 2010 se numara MIC.RO, NLB Leasing Serbia, Henkel Romania, SAUDI ARAMCO TOTAL Refining and Petrochemical Company Arabia Saudita, Deutsche Leasing Austria sau Anima Specialty Medical Services (reateaua de clinici medicale a A&D Pharma).
Principalii concurenti ai TotalSoft pe piata autohtona sunt Siveco sau Softwin.