Numarul de tranzactii online va creste nu numai datorita sarbatorilor pascale, ci mai ales datorita cresterii ofertei magazinelor online. „Chiar daca preturile au scazut pentru ca oferta este mai mare, profiturile pe aceasta luna va fi cu 5-10% mai ridicate decat cele dintr-o luna normala”, a spus pentru DailyBusiness specialistul in PR al Gecad ePayment International Sorana Kunst.
Promotiile anuntate de magazinele online si segmentul turistic de cazare si transport sunt cele mai solicitate servicii in comertul electronic.
„Alte categorii de produse in lista celor care presupunem ca vor fi in topul preferintelor cumparaturilor de Paste sunt electrocasnicele si electronicele, in special telefoanele”, a spus Sorana Kunst, citata de NewsIn. Segmentul de alimentatie publica va fi deservit in continuare din supermarket sau hipermarket, deoarece nu este inca suficient de dezvoltat in mediul online pentru a fi considerat o alternativa la cozile din magazine, este de parere reprezentantul Gecad e-Payment.
Gecad ePayment a avut o cota de piata de 86% in ultimul trimestru din 2006, nivel exprimat dupa raportarea volumului tranzactionat prin solutia ePayment la volumul total al platilor online prin card procesate in Romania in sistem 3-D Secure.