Magazinul va ocupa o suprafata de 3.000 metri patrati din cei 56.000 metri patrati, suprafata primei faze a complexului Colosseum Retail Park, proiect dezvoltat de compania britanica Modus.
„Incheierea parteneriatului cu Modus reprezinta un pas important in strategia de consolidare a retelei Flanco World. Magazinele cu suprafete mari de vanzari operate sub conceptul Flanco World au cunoscut o evolutie foarte buna anul trecut, si ne propunem sa continuam cresterea acestei retele, prin prezenta in cele mai importante parcuri de retail”, a declarat Jiri Rizek, director executiv Flamingo International.
„Proiectul Colosseum va fi cel mai important centru comercial din Bucuresti, care va reuni cei mai importanti jucatori din retail iar grupul Flamingo International va fi prezent printr-unul din cele mai mari magazine Flanco World”, a continuat Rizek.
Colosseum Retail Park va fi inaugurat in 2009, urmand ca deschiderea mall-ului sa aiba loc in 2012. Magazinul Flanco va fi amplasat in apropierea mall-ului.
Astfel, complexul comercial Colosseum va oferi o suprafata de retail de peste 169.000 metri patrati (inclusiv mall-ul), pentru petrecerea timpului liber si pentru entertainment.
Colosseum Shopping Center va fi amplasat in nord-vestul Capitalei (sectorul 1), pe Soseaua Chitila.
Prin extinderea retelei Flanco World, grupul Flamingo International intentioneaza sa atinga o suprafata de 70.000 metri patrati pana la sfarsitul lui 2008.
Retailerul de IT&C, electronice si electrocasnice Flamingo International a raportat un profit net de 0,5 mil. euro in 2007 la o cifra de afaceri de 171 mil. euro, mai mare cu circa 11% fata de cea raportata in 2006.
Printre concurentii Flamingo International se numara Altex, Depozitul de Calculatoare sau K Tech Electronics.