La lansarea iPhone, vineri, lipsa
aglomeratiei din magazine a amplificat speculatiile privind o
reducere a entuziasmului fata de produsele Apple pe cea mai mare
piata a companiei din afara SUA.
Situatia s-a datorat in mare parte unui
sistem introdus de Apple, care permite clientului rezervarea online a
unei anumite ore pentru prezenta in magazin. Compania a incercat sa
evite astfel violentele inregistrate la lansarea iPhone 4S.
Apple a permis, de asemenea, clientilor
care si-au facut rezervare online sa cumpere pana la 5 smartphone-uri
iPhone, noteaza Mediafax.
La precedenta lansare, limita a fost de 2 telefoane pentru
fiecare client.
Altii au cumparat iPhone 5 prin comenzi
la operatorii China Telecom si China Unicom.
Cei mai multi analisti considera ca
Apple trebuie sa incheie un acord cu cel mai mare operator local,
China Mobile, pentru a se putea dezvolta mai bine pe cea mai mare
piata din lume. China Mobile domina piata telecom din China cu 700
milioane de utilizatori.