Romapel ofera in momentul de fata o solutie de telefonie nationala si internationala pe baza tehnologiei Voice over IP, avand aproximativ 500 de clienti, dintre care 30% sunt clienti business din companii mici si medii. Pe langa aceasta, compania ofera si acces la Internet printr-un provider local din Bucuresti.
„Odata cu trecerea verii, perioada in care numarul clientilor nu va creste simtitor, estimam ca vom dubla de la luna la luna numarul abonatilor. Vom investi si in campanii de promovare, estimand ca pana la finele anului vom avea 5.000 de clienti, in care includem si abonatii la Internet si IPTV”, a spus Andy Fat, product manager la Romapel.
Investitiile in publicitate si in dezvoltarea business-ului se vor ridica la aproximativ 1 mil. euro in urmatoarele luni.
Compania ofera acces la Internet prin intermediul unui furnizor local, urmand ca in curand sa contracteze un alt provider, din Frankfurt, unde exista un nod de comunicatii de dimensiuni mai mari.
„Vom incerca sa atragem clientii prin tarife, calitatea sunetului, precum si prin implementarea unor promotii si servicii, unele in premiera in Romania”, a spus Fat, exemplificand prin serviciul numit „Telefonie gratuita prin reclama”.
Acest sistem implica acordarea de minute gratuite utilizatorilor, daca acesta accepta sa asculte spoturi publicitare ale partenerilor Romapel. De exemplu, daca o reclama dureaza 30 de secunde, abonatul Romapel va primi 2-3 minute gratuit dupa ascultarea acesteia. Serviciul este optional.
Pentru a deveni client Romapel, este necesara o conexiune la internet cu o viteza minima de 80 Kbps, telefon IP sau telefon mobil compatibil si un numar de telefon oferit de Romapel.
Abonamentele preferate de companii sunt cele Premium, care, pentru un abonament lunar intre 10 si 15 euro/luna, ofera tarife mai scazute la convorbiri, conform operatorului.
Romapel este un brand al Techno Bridge SRL, societate infiintata in 2006. Compania are ca actionari trei persoane fizice de origine germana, conform lui Fat.