Dupa ce au reusit sa identifice un anumit articol, vizitatorii site-ului pot cumpara versiuni similare, oferite de 200 de comercianti online, la care se ajunge printr-un simplu click.
Site-ul este operat de compania Riya, cu sediul in California, specializata in algoritmi vizuali.
In prezent, gama de produse oferite de acest site include genti, bijuterii, pantofi si ceasuri, insa, in cateva saptamani vor fi disponibile si articole de imbracaminte, conform lui Munjal Shah, CEO si co-fondator al companiei.
Pe viitor, site-ul va permite clientilor sa incarce pe site propriile imagini.
Shah a declarat ca site-ul contine aproximativ doua milioane de produse diferite, oferite de comercianti online precum zappos.com sau landsed.com, in fiecare zi fiind adaugate alte 30.000 de noi produse.
Like.com foloseste o tehnologie de recunoastere vizuala, care analizeaza o poza si creaza o semnatura digitala a continutului ei, pentru o cautare mai avansata a unor obiecte similare.