De asemenea, VPN asigura confidentialitatea datelor, la care acces doar cei autorizati sa se conecteze la reteaua privata.
Cristina Costachescu, director de Marketing al diviziei UPC Business, a declarat ca oferta se adreseaza companiilor medii si mari, oferind o solutie integrata, securitatea datelor si a echipamentelor si optimizarea costurilor, prin tariful fix care include si suport tehnic,
Retelele private virtuale (VPN) reprezinta extinderea, intr-o maniera securizata, a intranetului unei companii si folosesc infrastructura unui operator sau Internetul.
Clientii care aleg servicii VPN pot face schimb de date si pot utiliza diferite aplicatii precum solutii CRM si ERP, intranet, extranet, solutii de teleconferinta, videoconferinta, partajare de fisiere, aplicatii web, dar si aplicatii de backup si recuperare a datelor.
Tarifele variaza in functie de durata contractuala, numarul de locatii conectate prin intermediul retelei sau latimea de banda agreata.
Divizia UPC Business este prezenta in 10 tari din Europa, respectiv Olanda, Austria, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria, Elvetia si Germania.
La nivel national, reteaua de fibra optica si cablu CATV acopera peste 80 dintre cele mai mari orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi.
Portofoliul UPC Business acopera toate segmentele de piata, de la companii mici si mijlocii pana la companii nationale si multinationale. Solutiile de comunicatii se adreseaza si verticalelor specifice de piata, cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, aproximativ 1.140.000 de clienti in 200 orase.