- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

UPC ataca agresiv pe segmentul de Internet: Reduceri de 50% pentru 6 luni

15 Apr, 11:25 • Redactia DailyBusiness
UPC Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de comunicatii prin cablu, ofera pentru clientii noi Internet la jumatate de pret pentru 6 luni, in cazul incheierii unui contract pe un an, oferta fiind valabila pentru toate tipurile de abonamente UPC Internet.
UPC ataca agresiv pe segmentul de Internet: Reduceri de 50% pentru 6 luni

Promotia „Internet la juma’ de pret pentru juma’ de an’ se adreseaza clientilor noi care achizitioneaza de la UPC servicii Internet, fiind deja titulari ai serviciului UPC TV (analog sau digital).

Oferta este valabila pentru toate cele trei tipuri de abonamente UPC Internet – Small, Medium sau Large. Primul ofera o viteza de download de 1 Mbps si una de upload de 256 Kbps, pentru care abonamentul costa 12,5 lei/ luna in primele 6 luni, jumatate fata de pretul normal. Pachetul Medium, cu o viteza de download de 10 Mbps si viteza de upload de 1 Mbps, costa 17,5 RON/ luna in primele 6 luni iar contra sumei de 30 lei pe luna, clientii pot beneficia in primele 6 luni de contract de pachetul Large, cu o viteza de download de 20 Mbps si una de upload de 2 Mbps. Costurile includ TVA.

„In cazul segmentului superior al pietei, corespunzator pachetului Large, clientul plateste 30 lei/luna timp de 6 luni si 60 lei/luna in celelalte 6 luni, ajungand astfel la un cost de 540 lei/an. Acest lucru inseamna, mai concret, ca oferta UPC Internet permite unui client o economie anuala de pana la 290 de lei la achizitionarea pachetului Large fata de alte oferte existente pe piata, la parametri relativ similari. Cu alte cuvinte, tarifele oferite de promotia UPC Internet pentru pachetul Large sunt mai avantajoase cu pana la 70% comparativ cu alte oferte”, este de parere Lucian Lupascu, senior marketing manager UPC Romania.

„Piata romaneasca devine din ce in ce mai sofisticata, la fel si clientii, care incep sa puna un accent tot mai mare pe serviciile de baza oferite de companiile de comunicatii prin cablu, respectiv televiziune, internet si telefonie. Dintre toate acestea, Internetul reprezinta un segment foarte important, un segment in crestere, pe care ne vom concentra tot mai mult anul acesta”, a declarat la randul ei Raluca Milin, marketing & sales director al filialei din Romania a companiei americane.

La sfarsitul anului 2008, UPC avea un numar de 237.000 de abonati la serviciile Internet, cu aproximativ 30% mai mult fata de anul anterior.

UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc. Cea mai mare parte a veniturilor UPC provin de pe segmentul de cablu TV.

Compania concureaza pe piata autohtona, pe segmentul de Internet, cu RCS&RDS, Romtelecom, precum si cu Orange, Vodafone sau Zapp.

Urmărește Daily Business pe Google News