Noul concept de magazin ofera, pe langa posibilitatea platirii facturii, care nu se mai face la ghiseu, ci la un birou, informarea cu privire la serviciile si produsele oferite de operator, precum si accesul la Internet prin intermediul unui pupitru cu doua monitoare si doua touch-screen-uri.
Cele doua plasme instalate in magazin le ofera posibilititatea celor care asteapta sa-si plateasca factura, dupa ce si-au luat singuri bonul de ordine, sa urmareasca programele din grila UPC.
[img=523][/img]
„Acest concept de magazin s-a nascut dintr-o analiza detaliata a obiceiurilor abonatilor nostri care interactionau cu reprezentantii punctelor noastre de lucru, in medie o data la doua luni, in special pentru plata facturilor”, a declarat Iulia Florea, customer relations&retail sales director UPC.
„Ne-am dorit sa transformam acest proces intr-un proactiv, in care vechiul casier se transforma intr-un consilier. Este parte din strategia noastra de abordare a clientilor”, a mai spus Florea.
Magazinul, amplasat in zona Mihai Bravu, are o suprafata de 130 mp, fara anexe.
UPC intentioneaza sa mai deschida cel putin un magazin de acest gen in Bucuresti, pana la sfarsitul anului, si alte cateva in cele mai importante orase din tara.
[img=524][/img]
Toate cele 115 locatii din tara ale operatorului vor fi, in timp, redecorate dupa noul concept, potrivit reprezentantiilor companiei.
UPC Romania avea la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut 1,23 milioane de clienti din 200 de orase. In primul semestru din 2009, UPC Romania a generat venituri de 61 mil. euro, in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a lui 2008.