Numarul de angajati ai diviziei de afaceri a ramas neschimbat,a spus pentru DailyBusiness Dana Dobrescu, specialist in relatii cu media. Suma ce urmeaza a fi investita in promovarea noului nume nu a fost facuta publica inca, mai multe date urmand sa fie disponibile la sfarsitul lunii
UPC Business ofera solutii de comunicatii fixe pentru companiile care doresc conexiuni de mare viteza, in mai multe localitati din tara sau in mai multe sedii din acelasi oras. Compania asigura acces la internet in banda larga, servicii de telefonie fixa, dezvolta retele virtuale private, sisteme intranet si extranet, precum si videoconferinte si videomonitorizare.
Divizia UPC Business face parte din grupul UPC Europe si poate oferi solutii pentru companii, inclusiv la nivel european. Divizia UPC Business este prezenta in zece tari din Europa – Olanda, Austria, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria si Romania.
Retelele UPC Romania deservesc in prezent, peste 1,4 milioane de clienti din aproximativ 200 de orase. De cand a intrat in Romania, in 1992, UPC a investit peste 500 mil. $. Conform unor declaratii ale oficialilor companiei, divizia de business a inregistrat venituri de 20 mil. euro anul trecut.