Pe serviciile de televiziune prin cablu analog, compania a pierdut peste 160.000 de clienti anul trecut, numarul acestora scazand de la 998.200 la 837.600, insa compania a recuperat declinul prin cresteri pe celelalte segmente.
Astfel, numarul de clienti ai serviciilor de televiziune prin cablu digital s-a dublat de la 110.000 in decembrie 2008 la 231.000 in finele lui 2009. Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH), numarul abonatilor s-a extins cu 17%, de la circa 155.000 la 181.000.
Pe segmentul de Internet, numarul abonatilor a crescut de la circa 238.000 la 267.000, „in ciuda faptului ca piata de PC-uri a cunoscut o scadere semnificativa in 2009”, iar baza de clienti pe telefonie a crescut in 2009 de la 124.000 la 267.000.
„Pentru anul 2010 am bugetat in Romania o investitie de 124 milioane de RON orientata in special catre extinderea si dezvoltarea retelei. Astfel, vom continua sa lansam serviciul de televiziune digitala in noi localitati – in prima faza in Valea Prahovei si Falticeni – si ne pregatim si de lansarea Internetului de mare viteza (Euro DOCSIS 3.0)”, conform oficialilor companiei.
UPC Romania va anunta rezultatele financiare peste aproximativ 30 de zile. Principalii concurenti ai companiei sunt Romtelecom, RCS&RDS, Orange Romania precum si Vodafone Romania.