„Operatiunile din Polonia, Australia, Belgia si Chile au raportat rezultate foarte bune in ambele perioade, pe cand operatiunile din Austria, Romania si Ungaria au continuat sa aiba un impact negativ asupra rezultatelor consolidate”, se precizeaza in raportul financiar.
Astfel, UPC Romania avea la sfarsitul trimestrului 2 o baza de 912.000 de clienti la cablu analog, in scadere cu 48.000 de clienti, 179.600 la cablu digital, in crestere cu 32.000 de clienti si 155.800 la cablu DTH, in crestere cu 400 fata de trimestrul anterior. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, UPC Romania a pierdut 219.000 de clienti pe segmentul de cablu analog.
Principalul competitor al UPC Romania, compania RCS&RDS, detinuta de omul de afaceri Zoltan Teszari, are 1,4 milioane clienti de cablu si 1,1 milioane utilizatori de televiziune prin satelit. Pe segmentul de Internet, RCS&RDS are, potrivit ultimelor estimari ale companiei, 950.000 de clienti. Romtelecom avea, la 30 martie, 701.000 de abonati la Internet si 2,93 milioane la telefonie fixa.