In al treilea trimestru al anului precedent, compania avea 1,23 mil. clienti pe segmentul de televiziune.
Pe segmentul de cablu analogic, compania a pierdut 178.000 de clienti pana la finalul trimestrului trei al anului curent, din aceeasi perioada a anului precedent, pana la 694.000 de utilizatori.
Compania a crescut insa pe cablu digital cu circa 30%, pana la 263.000 de clienti, conform raportului financiar al Liberty Global, compania mama.
Pe segmentul televiziunii prin satelit, compania a atras 36.000 de noi utilizatori in perioada mentionata, pana la aproape 200.000 de clienti.
Pe segmentul Internet, UPC Romania a raportat la finalul trimestrului trei un numar de 256.000 de clienti, in scadere cu 400 fata de anul precedent. Pe telefonie fixa, numarul de clienti s-a redus cu 1,6%, pana la 142.200 de abonati.
Per total, numarul de abonamente UPC Romania a fost la finalul trimestrului trei de 1,55 milioane, in scadere cu circa 5% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Principalii concurenti ai UPC Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom.
Ce parere aveti despre evolutia numarului de clienti ai UPC Romania?