Compania defineste zona metropolitana din aceasta oferta ca fiind site-urile din zona Bucuresti.
„Zona Metropolitana a Internetului a cunoscut in ultima perioada o dezvoltare semnificativa. Continutul a devenit extrem de atractiv pentru comunitatea de business. Prin aceasta impachetare, oferim clientilor o viteza de 10 ori mai mare pentru accesul in zona metropolitana pentru a sustine volumul marit al comertului electronic pe care companiile romanesti il realizeaza in spatiul virtual romanesc”, au spus oficialii companiei.
Oferta adresata companiilor consta in acces la Internet broadband cu largime de banda garantata de pana la 20 Mpbs international si de 100 Mbps metropolitan, conexiune prin fibra optica, tarif unic catre retelele fixe nationale – 2,5 eurocenti/minut in cazul telefoniei fixe, spatiu gazduit de web si e-mail de pana la 2 Gb.
Oficialii companiei au declarat ca reducerea pentru intreg pachetul poate ajunge pana la 30%.
„In functie de nevoile clientilor, pachetul este flexibil. Este greu de precizat un pret, acesta putand varia foarte foarte mult”, a spus un oficial al companiei.
Concurentii principali ai UPC Romania sunt Romtelecom, RCS-RDS, Vodafone si Orange, toti operatorii oferind atat servicii de Internet cat si telefonie fixa.
Oficiali ai Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania ca numar de clienti, estimeaza ca serviciile de Internet vor inregistra cea mai mare rata a cresterii in afacerile companiei din 2008 pana in 2012, depasind cresterile estimate pe celelalte segmente de business.