Pe fondul cresterii cererilor pentru notebook-uri, dar si al apropierii sezonului de varf, retailerul mizeaza pe o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse pana la finalul anului, potrivit reprezentantilor Flamingo International.
Flamingo International comercializeaza o gama completa de notebook-uri, Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI, inregistrand triplarea vanzarilor pe acest segment, in vara lui 2007, fata de aceeasi perioada din 2006, conform companiei.
„O contributie semnificativa in evolutia spectaculoasa a vanzarilor de notebook-uri din ultimele doua luni a avut-o si parteneriatul strategic incheiat cu Sony, pentru distribuirea brandului Sony Vaio in exclusivitate. Rezultatele foarte bune inregistrate pana acum ne determina sa estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, pana la sfarsitul acestui an”, a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.
Conform unui studiu IDC, in 2006 s-au vandut 140.000 de calculatoare portabile, in crestere cu 56% fata de 2005, iar in al doilea trimestru al anului 2007, vanzarile pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%.
Flamingo International este prezent pe piata din Romania din 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice,in prezent fiind al doilea mare jucator de pe piata adresata.