Profitul operational al grupului a fost de 30,2 milioane de euro, cu 26% mai mult fata de primul semestru fiscal al anului 2006, conform raportului publicat de companie.
Strategia de dezvoltare a companiei s-a bazat mai ales pe implementarea unor solutii tehnologice scumpe pentru produsele electronice comercializate, insa care ofera servicii de calitate superioara consumatorilor, a explicat Kim Gravensen, directorul diviziei nord-americane a companiei.
Bang & Olufsen foloseste acelasi tip de produse ca si alti producatori de electronice, insa adapteaza produsul final in functie de recomandarile primite de la consumatori.
Investiile mari in cercetare si inovare determina compania sa lanseze doar cateva produse noi anual, de regula folosind tehnologii deja incercate de alti producatori, tipurile de produse noi fiind lansate in general dupa aproximativ trei ani de la aparitiile altor competitori, a mai explicat Gravensen. De exemplu, B&O nu a realizat pana acum o versiune proprie de HD DVD player.
„Electronicele B&O sunt destinate unui public ce iubeste luxul si rafinamentul dar pentru care banii nu sunt o problema”, a explicat pentru DailyBusiness Catalin Bindea, marketing manager la filiala locala a companiei, profilul consumatorului roman.
Bindea nu a dorit sa dezvaluie rezultatele financiare ale diviziei B&O din Romania.