EBITDA (castiguri
operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a scazut
cu 6,2% versus T1 2012, ca urmare a
masurilor drastice de reglementare. Marja EBITDA a atins 22,5%, in
crestere cu 0,4 puncte procentuale versus T1 2012.
ARPU (venitul mediu
per utilizator) in T1 2013 a scazut cu 5,9%
comparativ cu T1 2012, ca urmare a scaderii
valorii ARPU pentru apelurile primite, aceasta fiind influentata de
descresterea tarifelor de interconectare.
Baza de clienti
business ai companiei a crescut cu 21,4% in T1 2013 fata
de T1 2012.
De asemenea, baza de clienti 3G a crescut
cu 28,6% comparativ cu T1 2012.
La finalul lui martie 2013, numarul
total de clienti ai Cosmote Romania (inclusiv Zapp) a fost de 6,1
milioane, proportia abonatilor fiind de 24,9%, aproximativ la acelasi
nivel cu T1 2012, ca urmare a cresterii segmentului business si a
ofertelor atractive pentru segmentul rezidential.
Compania avea, la finalul lunii
martie,aproximativ 540 de puncte de vanzare in tara.
Cu o cota de piata
de aproximativ 24%, Cosmote Romania va continua sa se concentreze pe
extinderea segmentelor broadband si corporate, precizeaza
oficialii companiei.
Si veniturile Romtelecom au scazut in primul trimestru, cu 9,2%, la 145,5 milioane euro, iar profitul EBITDA a coborat cu 5,7%, la 38,1 milioane euro.
Aceste rezultate vin in urma declinului cu 16% pe segmentul telefoniei fixe si cu 24% a incasarilor din taxe de interconectare cu alte retele de telecomunicatii. Mai multe detalii aici.
Citeste si 1 milion
de numere portate: In ce retele de telefonie s-au mutat cei mai multi
romani