In trimestrul al treilea, veniturile
Orange Romania au fost de 241 milioane de euro, inregistrand o
crestere de 3,2% fata de trimestrul al treilea din 2012, in baza
comparabila.
La 30 septembrie 2013, compania avea
10.383.481 de clienti, cu 183.000 mai multi clienti decat in
urma cu trei luni. O contributie importanta in atragerea unui numar
mai mare de utilizatori ai serviciilor Orange a avut-o noul serviciu
Orange TV, dar si ofertele cu trafic de date inclus in toate
abonamentele si optiunile PrePay impreuna cu noile servicii si
aplicatii.
“Accesul facil la internet de pe
orice abonament sau cartela PrePay, dezvoltarea continua a retelei
existente, precum si extinderea acoperirii 4G au condus, in
trimestrul al treilea din 2013, la o crestere a traficului de
internet pe mobil cu 85% fata de perioada similara a anului
trecut”, se arata in comunicat.
Aceasta evolutie este sustinuta de
vanzarile de smartphone-uri, cu 101%
mai mari in trimestrul al treilea al acestui an fata de trimestrul al
treilea din 2012.
In acelasi timp, numarul tabletelor
vandute in trimestrul al treilea al anului 2013 a crescut de 7 ori
fata de perioada similara din 2012. Un rol determinant in aceasta
crestere il au noile servicii si aplicatii Orange, care le asigura
clientilor navigarea pe internet, posibilitatea de stocare si
protectie a informatiilor, precum si servicii de divertisment, ce pot
fi accesate oriunde, de pe orice tip de ecran.
Principalii
competitori ai Orange sunt Vodafone si Cosmote.
Citeste si:
5 ani de
portabilitate: Cati romani si-au tranferat numerele de telefon la
alti operatori