Din totalul acestora, 230 milioane de
euro au fost obtinute in al doilea trimestru al lui 2013,
inregistrand o crestere de 0,2% fata de aceeasi perioada din 2012.
Daca se exclude efectul diminuarii tarifelor de interconectare,
cresterea veniturilor este de 3,8% comparativ cu trimestrul al doilea
din 2012.
La 30 iunie 2013, Orange Romania avea 10.200.144
de clienti, cu aproximativ 154.000 mai multi decat la finalul
lunii iunie 2012.
“Se inregistreaza o tendinta de migrare a
utilizatorilor dinspre cartele preplatite catre abonamente, sustinuta
de planurile tarifare flexibile, adaptate nevoilor de comunicare ale
clientilor, precum si de ofertele de smartphone-uri accesibile.
Astfel, in ultimele 12 luni numarul de abonati a crescut cu peste
6%”, se arata intr-un comunicat al Orange.
Evolutia
traficului de internet pe mobil continua pe un trend ascendent
inregistrand in primul semestru al acestui an o crestere de 90% fata
de perioada similara din 2012, pe fondul avansului vanzarilor de
smartphone, al dezvoltarii de aplicatii si servicii. De asemenea, un
factor determinant al acestei cresteri il reprezinta investitiile in
extinderea si imbunatatirea retelei de date mobile.
Prima
jumatate a anului 2013 a marcat un moment important pentru Orange –
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/orange-tv-se-lanseaza-pe-internet-si-satelit-90521/]intrarea
pe piata de televiziune[/url], pe care mai activeaza companii precum
RCS&RDS, UPC si Romtelecom.
Orange Romania a lansat la finalul
anului trecut serviciile de date la mare viteza 4G pentru tablete si
modemuri, disponibile si pentru smartphone-uri incepand din luna
aprilie.
Principalii concurenti ai Orange pe piata locala sunt
Vodafone si Cosmote.