Compania a inregistrat o crestere
anuala de peste 6% a bazei de abonamente
(RGU), ajungand, la sfarsitul anului 2013,
la un numar de 1.842.900 abonamente. Comparativ cu 2012, baza de
abonamente a crescut cu 109.000 RGU.
Totodata, baza de clienti UPC a crescut
pana la 1.188.300
clienti, in ultimul trimestru din 2013 compania castigand 28.000 noi
clienti, comparativ cu trimestrul anterior.
In trimestrul al
patrulea din 2013, UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de
televiziune, o crestere de aproape 8% fata de trimestrul anterior. La
sfarsitul lunii decembrie 2013, peste 15% din baza totala de
televiziune digitala, peste 70.000 de clienti,
aveau TV HD ( clientii care platesc un tarif suplimentar pentru a
beneficia de pana la 27 canale HD- n.r.). Toti clientii UPC de
televiziune digitala au acces la minim 4 canale HD incluse in
abonamentul standard.
Pe segmentul de
Internet, UPC a castigat 20.000 noi abonamente in trimestrul patru si
a raportat o crestere de 5,6% fata de trimestrul anterior. Cresterea
anuala pe
segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi
abonamente Fiber Power). La sfarsitul lunii decembrie 2013, UPC
oferea servicii
de internet catre
o baza de 381.000
de clienti. 63% din totalul
clientilor de internet UPC beneficiaza de
Fiber Power de mare viteza (Internet Fiber Power
de 60 Mbps, 100 Mbps, 120 Mbps, 150 Mbps si 200 Mbps- n.r.).
De asemenea, peste 170.000 de clienti beneficiaza
si de solutia de Internet Wireless.
In 2013, UPC a investit aproximativ
30 milioane de euro in infrastructura, pentru ca reteaua sa fie
capabila sa livreze viteze mari de internet, care a fost extinsa anul
trecut in 33 de noi localitati.
In trimestrul al
IV-lea 2013, peste 279.000 de abonati UPC beneficiaza
de servicii de telefonie, o crestere de 7,3% fata de trimestrul
anterior. Cresterea anuala pe segmentul de
voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).
Recent, UPC Romania a anuntat
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/upc-romania-se-retrage-din-asociatia-de-comunicatii-prin-cablu-98231/]retragerea
sa din cadrul Asociatiei de Comunicatii prin Cablu[/url] (A.C.C.)
incepand cu data de 1 februarie 2014.
“Aceasta
decizie a venit in urma reevaluarii, de catre UPC Romania, a
strategiei A.C.C. si in urma analizarii activitatii din ultima
perioada a Asociatiei”, se arata in comunicatul tranmis de UPC.
UPC Romania, una
dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala, ofera servicii de televiziune (digitala, prin satelit si
analogica), Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200
de orase.
Brandurile Liberty Global
includ UPC, Unitymedia Kabel BW, Virgin Media,Telenet si VTR.
Operatiunile grupui includ totodata si Chellomedia, divizia de
continut, Liberty Global Business, divizia de servicii pentru
companii si Liberty Global Ventures, fondul de investitii.
Principalii concurenti ai UPC Romania
sunt RCS&RDS si Romtelecom.