In lei, veniturile
companiei in T1 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu
aproape 111 milioane lei in T1 2012.
In primul trimestru
din acest an, UPC Romania a inregistrat
cresteri pe segmentele de business in care activeaza – televiziune
digitala si prin satelit (DTH), Internet si telefonie fixa.
UPC Romania a
inregistrat si o crestere a bazei de abonati (RGU). Fata de
trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face
ca baza totala de RGU sa fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200
abonamente. Cresterea anuala a numarului de RGU este de aproape 7%:
UPC a adaugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului
trecut.
La 31 martie 2013,
UPC Romania are un numar total de 1.169.600 clienti. Astfel, baza de
clienti a companiei a crescut in ultimul an cu 23.500 noi clienti.
„Vom continua si
in 2013 sa ne concentram pe extinderea
ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps si vom
adauga in portofoliu noi aplicatii”,
a declarat Severina Pascu, CEO UPC Romania.
In T1 2013,
segmentul de televiziune digitala a
contribuit cu 11.500 noi abonamente, o crestere cu 2,7% fata de
trimestrul anterior. Numarul total de clienti de televiziune digitala
ajunge astfel la 435.100,ceea ce depaseste numarul de abonati la
serviciul analogic. Fata de aceeasi
perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu 16% a
numarului de clienti de televiziune digitala.
Numarul de abonati
HD ai UPC Romania este de apoximativ 50.000 la sfarsitul lunii martie
2013.
Cu o crestere
constanta in ultimii ani s-a evidentiat si televiziunea
prin satelit (DTH), numarul
de clienti pe acest segment ajungand la
sfarsitul trimestrului I 2013 la 319.800.
Pe segmentul de
Internet, unde UPC ofera viteze de download de pana la 150 Mbps. In
T1, compania a
castigat 10.200 abonamente, raportand o crestere de 3,1% fata de
trimestrul anterior si de 15,6% fata de acceasi perioada a anului
trecut. La 31 martie 2013, UPC Romania are 343.200 abonamente de
internet.
Cresteri se observa
si pe segmentul de telefonie fixa, unde, raportat la T4 2012, in
primul trimestru al anului 2013 UPC a inregistrat o crestere de peste
6,1% a numarului de clienti, avand in prezent 242.800 de abonati.
Comparativ cu primul trimestru al anului 2012, cresterea pe segmentul
de voce a fost de peste 21%.
Concurentii principali ai UPC pe piata
din Romania sunt Romtelecom si RCS&RDS.