- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Veniturile UPC Romania au crescut usor in al doilea trimestru

02 Aug, 11:10 • adrian.mihaltianu
In trimestrul al doilea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 34,3 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,1% fata de 32,6 milioane dolari in trimestrul al doilea al anului trecut. In lei, veniturile companiei in T2 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in T2 2012, reprezentand o crestere de 2,6%.
Veniturile UPC Romania au crescut usor in al doilea trimestru

Daca ne referim la
intregul semestru I 2013, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt
de 68,9 milioane dolari, o crestere cu 4,4% fata de 66 milioane
dolari in semestrul I 2012. In lei, veniturile din primul semestru al
anului 2013 sunt de peste 230 milioane lei, reprezentand o crestere
de 3,2% fata de peste 223 milioane lei in prima jumatate a anului
2012.

Baza totala de abonamente (RGU) la 30
iunie 2013, este de aproape 1.750.000, mentinandu-se la aproximativ
acelasi nivel fata cu trimestrul anterior.

Cresterea anuala a numarului de RGU
este de aproape 6%, UPC adaugand 94.700 abonamente comparativ cu
trimestrul al II-lea al anului trecut.

La 30 iunie 2013, UPC Romania avea un
numar total de 1.153.700 clienti.

„Ne concentram in
continuare
pe extinderea
ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps si
pe
oferirea de noi servicii in zonele unde suntem deja prezenti”,
declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.

In al doilea
trimestru al acestui an, UPC Romania a continuat sa inregistreze
cresteri pe segmentele de televiziune digitala, Internet si telefonie
fixa.

In al doilea
trimestru din 2013,
televiziunea
digitala prin cablu
a inregistrat 7.600
noi abonamente, o crestere de aproape 2% comparativ cu primul
trimestru al anului, insumand in acest moment 442.700 de abonati.
Fata de aceeasi perioada a anului trecut,
UPC a inregistrat o crestere cu aproape 14% a numarului de clienti de
televiziune digitala.


La
sfarsitul lunii iunie 2013, UPC Romania inregistreaza aproape 54.000
de abonati HD, reprezentand peste 12% din baza totala de clienti pe
segmentul de televiziune digitala.

Pe segmentul de
Internet,
UPC a castigat 6.500 abonamente in trimestrul al I
I-lea,
raportand o crestere de aproape 2% fata de trimestrul anterior si de
peste 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La 30 iunie 2013,
UPC Romania inregistreaza aproximativ 350.000 abonamente de internet.

Cresteri se observa
si pe segmentul de
telefonie fixa,
unde, raportat la T1 2013, in trimestrul al II-lea al anului 2013 UPC
a inregistrat o crestere de 3,6% a numarului de clienti, in prezent
251.700 de abonati beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC.

Comparativ cu trimestrul al II-lea al anului 2012,
cresterea pe segmentul de voce a fost de aproximativ 22%.

UPC Romania ofera
servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica),
Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de
orase.

Compania este afiliata la Liberty Global, Inc, care are
20 de milioane de clienti in 13 tari. Brandurile Liberty Global
includ UPC, Unitymedia, KabelBW, Telenet si VTR. Operatiunile
grupului includ totodata si Chellomedia, divizia de continut, UPC
Business, divizia de servicii pentru companii si Liberty Global
Ventures, fond de investitii.

Concurentii
principali ai UPC pe piata din Romania sunt Romtelecom si RCS&RDS.

Urmărește Daily Business pe Google News