Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Vodafone a introdus o cale de acces mai rapida la call-center, contra-cost

05 May, 14:06 • Redactia DailyBusiness
Operatorul de telefonie Vodafone Romania a lansat un serviciu contra-cost prin care clientii pot intra mai repede in legatura cu un operator din call-center, ocolind meniul interactiv care este obligatoriu in cazul serviciului gratuit, deja disponibil.
Vodafone a introdus o cale de acces mai rapida la call-center, contra-cost

Noul serviciu este disponibil la numarul *555 si se taxeaza cu 39 de centi / apel, inclusiv TVA. Serviciul functioneaza de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar in weekend in intervalul 8:00-18:00.

Numarul gratuit *222 va continua sa functioneze, cu unele modificari. In timpul saptamanii, serviciul va fi disponibil in intervalul 8:00-22:00, programul incheindu-se cu o ora mai devreme decat in prezent, iar in weekend programul se incheie cu 5 ore mai devreme, serviciul functionand in intervalul 8:00-18:00, potrivit operatorului.

Reducerea programului din call-center nu a avut ca efect disponibilizari, a declarat pentru DailyBusiness.ro un reprezentant al companiei.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group, avea 9.649.709 de clienti, la 31 decembrie 2008. Concurentii operatorului sunt Orange Romania, Cosmote Romania, Zapp Romania si RCS&RDS.

Urmărește Daily Business pe Google News