Centrul face parte din strategia pe termen de trei ani a Vodafone de reducere a costurilor la nivel de grup. Acesta va avea la data punerii in functiune in 2009 aproximativ 700 de angajati, a spus directorul executiv al diviziei Vodafone din Ungaria, Gyorgy Beck, citat de International Herald Tribune.
„Acest centru va furniza servicii pentru intreg grupul si subsidiarele acestuia din lume. Speram ca acest centru va deschide noi oportunitati pentru Ungaria”, a mai spus Beck. „Investitorii straini vor incepe sa castige incredere in piata noastra”, a adaugat Ministrul Economiei ungur, Janos Koka.
„Centrul de servicii va realiza tranzactii simple precum plata in conturi sau a unor facturi, astfel ca angajatii Vodafone se vor putea concentra mai mult pe analiza si pe strategiile de afaceri”, au spus oficiali ai Vodafone.
Acestia au adaugat ca au ales Ungaria ca tara in care vor plasa centrul de servicii datorita ofertei de forta de munca calificata si a experientei in sistemul centrelor de servicii globale.