Instrumentul permite, printre altele, atingerea unui numar mare de respondenti la acelasi timp, care pot fi selectati dupa diverse criterii. In medie, se pot trimite sase intrebari pe fiecare studiu.
Ratele de raspuns s-au incadrat intre 5-12% in cazul sondajelor efectuate pana acum.
„Cercetarea de piata prin SMS este cea mai eficienta metoda cantitativa de sondaj in acest moment, costurile incep de la cateva sute de euro iar implementarea, colectarea si analiza datelor poate dura de la cateva ore la maximum 3-4 zile”, a declarat Radu Bogdan, Managing Partner & BDM, Brennan Research & Consultants, companie care a realizat in parteneriat cu Vodafone un sondaj privind preferintele si interesul romanilor pentru Campionatul Mondial de Fotbal.
Potrivit acestui studiu, nationala Argentinei este favorita principala a romanilor la actuala editie a Campionatului Mondial, cumuland 29% dintre raspunsuri, in timp ce Spania (20%) si Brazilia (19%) ocupa locul doi, respective trei in topul preferintelor.
Cercetarea s-a efectuat pe un esantion de 2.773 clienti Vodafone si este reprezentativa la nivel national urban, cu o marja de eroare de +/-1,9%. Rata de raspuns la acest sondaj a fost de 8%.
Serviciul AdPlus ofera opt canale de Mobile Advertising: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, Bannere in site-uri de internet mobil si in portalul Vodafone live!, inserturi in factura Vodafone, publicitate in Vodafone.ro si YouthSMS.ro precum si canalul dedicat studiilor de piata, SMS Research.
Vodafone Romania a inregistrat in anul fiscal 2009-2010, finalizat pe 31 martie, venituri totale de 921,5 mil. euro, in scadere cu 21% comparativ cu anul financiar anterior. Profitul operational a scazut cu 25%, pana la 396 milioane euro.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9,73 milioane de clienti la 31 martie 2010. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Principalii concurenti pe piata locala sunt Orange si Cosmote.