Astfel, site-urile de mobil din Romania vor putea afisa mesaje comerciale personalizate, adaptate la profilul vizitatorilor, pe baza solicitarilor agentiilor de publicitate si ale clientilor-companii.
Serviciul utilizeaza criteriile de targetare oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.
Serviciul AdPlus ofera posibilitatea selectarii precise a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, alegerea momentului expunerii la mesaj si, nu in ultimul rand, posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sau click2browse.
Vodafone Romania a incheiat o serie de parteneriate de promovare a serviciului de mobile advertising AdPlus cu principalele regii de vanzari online din tara. Astfel, principalele site-uri de mobil din portofoliul Arbo Interactive, F5 X-Media si Splendid Interactive vor afisa mesajele comerciale personalizate.
„Posibilitatea targetarii utilizatorilor de internet mobil in functie de sex, varsta, locatie, venit, aduce mediul mobile advertising cu un pas inaintea oricarui alt canal de comunicare. Folosirea acestui serviciu inseamna acum atingerea exacta a publicului tinta, fara marja de eroare, beneficiind si de rapoarte exacte”, a declarat Aurora Enghis, manager la ARBOmobile, divizie a ARBO Interactive.
Printre cele mai importante site-uri din portofoliul ARBO Interactive ce vor afisa mesajele comerciale personalizate se numara m.antena3.ro, m.hotnews.ro si sharemobile.com.
„Odata cu deschiderea apetitului pentru folosirea targetarii precise in campaniile de mesaje si insert-uri in factura telefonica, de acum vom oferi impreuna cu Vodafone posibilitatea folosirii acelorasi criterii pentru a livra publicitate online pe site-uri optimizate pentru vizualizare pe telefonul mobil. Astfel, banner-ul publicitar poate fi vizualizat doar de persoanele de sex masculin din Bacau, posesori de smartphone, cu varsta intre 25 – 35 ani, daca asta este target-ul ce ne intereseaza”, a declarat Cristi Marinescu, director executiv al Splendid Interactive.
Regia Splendid Interactive va extinde parteneriatul cu Vodafone Romania pe solutia de mobile advertising catre site-urile libertatea.ro, cancan.ro si capital.ro.
Din portofoliul F5, serviciul AdPlus va fi implementat pe site-urile realitatea.mobi, m.cotidianul.ro, m.standard.ro.
Prin serviciul AdPlus, clientii Vodafone pot primi, doar cu acceptul lor, informatii despre cele mai recente lansari in domeniile de care sunt interesati, mesaje comerciale cu privire la brandurile preferate si continut personalizat pe telefonul mobil.
In prezent, serviciul AdPlus ofera opt canale de mobile advertising: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, Bannere in site-uri de internet mobil si in portalul Vodafone live!, Inserturi in factura Vodafone, publicitate in Vodafone.ro si YouthSMS.ro.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.819.000 de clienti, la 30 iunie 2010.