Serviciul este disponibil gratuit tuturor clientilor operatorului telecom, persoane fizice sau juridice, abonati sau clienti prepaid.
Astfel, clientii Vodafone pot obtine detalii despre numerele apelate in mod frecvent, distributia apelurilor in functie de ora sau de durata, distributia costurilor in functie de tipul apelurilor – national, international, roaming, sau al serviciilor utilizate – voce, date, SMS/MMS.
De asemenea, prin intermediul MyVodafone.ro, clientii pot solicita mesaje de notificare cu privire la emiterea facturii si pot vizualiza apelurile efectuate, dar care nu au fost inca facturate, au spus marti oficialii companiei.
MyVodafone permite si reincarcarea online a Cartelei Vodafone, atat a SIM-ului personal, cat si a altor numere, cu sume intre 4 Euro si 100 de Euro.
Vodafone Romania avea 8,8 milioane de clienti, la 31 decembrie 2007, pozitionandu-se astfel ca cel de-al doilea jucator pe segmentul telefoniei mobile din Romania, dupa Orange Romania, care a raportat recent 10 mil. de clienti.