Aceasta schimbare de logo este prima dupa o perioada de 40 de ani, conform presei internationale. Noul logo a fost creat de Interbrand, o divizie de consultanta a Omnicom Group.
Campania de schimbare a siglei a inceput prin interviurile pe care echipa Xerox si Interbrand le-au sustinut timp de 18 luni cu diverse persoane pentru a putea observa cu ce este asociat numele companiei. Rezultatele au fost oglindite in actiunea Interbrand de a pastra ideea de stabilitate asociata cu numele Xerox si a introduce noi concepte.
Oficialii Xerox au subliniat ca au dorit sa creeze un logo care sa fie compatibil atat cu reclamele ce vor fi plasate pe cladiri cat si pe motociclete, Xerox fiind de altfel sponsor al unei echipe de motociclism viteza.
„Prin acest nou logo, vrem sa dam marcii Xerox un aspect contemporan, cu relevanta mai mare pentru mediul de afaceri actual – mai putin formal, mult mai dinamic, dar care pastreaza legatura cu mostenirea pe care o poarta marca, si care exprima o atitudine orientata catre viitor”, spune Ursula M. Burns, presedinte Xerox Corporation.
Compania planuieste sa afiseze noul logo in mai multe locuri in comparatie cu cel vechi, acesta fiind si baza pentru desfasurarea unei campanii publicitare in 2008.
Xerox a inregistrat in Romania, in primul semestru din acest an, o crestere cu 40% a vanzarilor de echipament laser, fata de perioada similara din 2006, depasind de circa patru ori cresterea pietei pe acest segment, a declarat anterior Marius Persinaru, managerul general Xerox in Romania si Republica Moldova. In 2006, compania a inregistrat in Romania venituri de 50 de milioane de dolari.
Xerox Romania este subsidiara a companiei Xerox si e prezenta de peste 35 de ani pe piata locala. Compania ofera solutii, echipamente si media de tiparire pentru administrarea documentelor. Cei mai importanti clienti ai companiei provin din domeniul financiar-bancar.