In prima faza, programul se adreseaza angajatilor din departamentele de relatii cu clientii.
„Implementarea platformei eLearning Intuitext a deschis in departamentul Customer Care posibilitatea de a instrui membrii echipei in timp real, ori de cate ori se schimba ceva in modul nostru de lucru. In plus, testarile interactive ne ofera si o masura corecta asupra gradului de asimilare a noilor proceduri, permitand interventia trainerilor pe acele arii care sunt mai putin intelese”, a declarat Mariana Dragomir, senior manager al departamentului de relatii cu clientii al Zapp.
In 2007, companiile autohtone au cheltuit un procent de aproximativ 5% din bugetul general de training in zona de eLearning, cifra care va ajunge spre 10% anul acesta. Companiile private mari vor ajunge ca in anul 2008 sa aloce chiar peste 10% din fondul de instruire pentru eLearning. In Occident, procentul a depasit deja 20-25%, conform oficialilor Intuitext.
Operatorul telecom Zapp a anuntat in ianuarie ca va incepe sa furnizeze servicii 3G in 19 orase mari, cel tarziu pana pe 30 iunie 2008. Tot in ianuarie, Piermario Di Pietro, directorul executiv al operatorului telecom Zapp Romania, si-a dat demisia, urmand sa fie inlocuit de Chris Bataillard, cu experienta de 20 ani in domeniul financiar-bancar, fost managing director al JP Morgan si director executive pe fuziuni si achizitii la Goldman Sachs.