Compania a introdus la finele lunii mai tehnologia TopUp, care permite reincarcarea cartelor prepaid cu orice suma mai mare de 10 lei si la care, pana in prezent, au apelat 2.000 de utilizatori.
„Un avantaj foarte important este acela ca nu mai exista limita impusa de sumele prestabilite, asa cum se intampla in cazul reincarcarii clasice de tip Pin Cod. Prin terminalele ZebraPay utilizatorii pot reincarca chiar si 10 lei, aceasta fiind cea mai ieftina oferta de pe piata”, a declarat Radu Ciorbea, directorul general ZebraPay.
Conform estimarilor ZebraPay, pana in acest moment peste 50% dintre utilizatorii TopUp au optat pentru incarcarile minime de 10 pana la 20 de lei.
In acest moment, tehnologia TopUp este disponibila doar pentru reincarcarile in reteaua Orange, urmand ca in perioada urmatoare aceasta sa fie preluata si in reteaua Cosmote.
Pentru anul in curs ZebraPay mizeaza pe o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, pentru ca in cinci ani business-ul companiei sa depaseasca 420 de milioane de euro.