Este pentru prima oara cand prin brandul Barbie se realizeaza un parteneriat cu o companie de cosmetice pentru adulti, au spus oficialii Mattel.
Proiectul se va folosi de imaginea papusii Barbie, fabricata de Mattel si va viza un public tinta adult. Totusi, reprezentantii producatorului de jucarii nu au vrut sa ofere alte detalii referitoare la acest partenieriat care va fi facut public in primavara anului viitor.
Compania detinatoare a brandului Barbie este lider pe piata nord-americana a jucariilor. Deocamdata nu vinde cosmetice pentru copii Barbie in SUA, desi comercializeaza astfel de produse pe pietele din Europa, America Latina si Asia.
In ultimul timp, compania Mattel a avut de dus o lupta stransa cu concurentul sau MGA Entertainment’s Bratz, incercand sa creasca vanzarile de papusi Barbie pentru a contracara succesul produselor competitorului.
Producatorul de jucarii a incercat sa intre pe alte piete in afara celei de jucarii cu ajutorul brandului Barbie. Astfel a introdus anul trecut in SUA o linie de haine si accesorii elegante pentru femei sub marca Barbie Luxe. A procedat asemanator si in Japonia, unde are deja o serie de magazine Barbie.
Mattel a obtinut in al treilea trimestru venituri nete de 239 milioane de dolari (187 milioane de euro), fata de 225 milioane de dolari obtinute anul trecut in aceeasi perioada (181 de milioane de euro).