Compania are in plan sa inaugureze in 2 ani cateva scoli si in orasele de provincie in care sunt prezenti, avand bugetat circa 1 mil. euro.
In cadrul scolii, compania va demara cursurile in noiembrie, iar pana acum sunt inscrisi 8 cursanti. Scoala are 3 module, fiecare de 4 luni si jumatate, care costa intre 1.100 si 1.700 euro.
Pentru salonul si scoala din Capitala, Keune se asteapta in primul an de activitate la venituri de circa 350.000 euro.
Alexandru Cotolan, actionarul majoritar si administratorul Keune Romania, distribuitorul brandului olandez de produse cosmetice profesionale pentru par in Romania, considera ca piata a inregistrat anul acesta o scadere de circa 20-25%, unul dintre motive fiind slaba pregatire a managerilor de saloane de infrumusetare, care nu s-au adaptat la schimbarile pe care criza le-a adus in comportamentul clientului.
„Clientii saloanelor de coafura vor servicii mai bune pentru banii pe care ii dau si multi manageri nu au inteles asta”, a spus Cotolan, pentru DailyBusiness.ro.
Keune Romania activeaza pe piata de la inceputul anului 2006, iar in 2008 a inregistrat o cifra de afaceri de 1 mil. euro, ceea ce reprezinta o cota de piata de 5-7% din piata produselor cosmetice profesionale. Pentru 2009, reprezentantii Keune estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 10%. Compania distribuie produsele Keune in 800 de saloane din Romania.
„Pe piata sunt circa 7.000 de saloane, insa mai este loc pentru ca ponderea ar trebui sa fie de un salon la 1.000 de locuitori”, mai spune Cotolan.
Keune HairCosmetics este o afacere de familie dedicata exclusiv produselor profesionale pentru coafori, infiintata in Olanda de Jan Keune, unul dintre inventatorii solutiei de permanent, in 1922. Brandul este prezent in peste 80 de tari.