Compania pune la dispozitia clientilor mobilier si accesorii mobilier living, dining, mobilier pentru copii si tineret, accesorii textile pentru copii, toate acestea disponibile deja in cadrul unui showroom inaugurat recent in zona de nord a Capitalei.
Reprezentantii 4 for Style vizeaza segmentul high class din Romania, avand in portofoliu branduri internationale ca Padua, Bullfrog, Glassfires, Biofireplaces, Small World cu conceptele Baby Made, HC Andersen si linia de accesorii.
Compania estimeaza pentru anul viitor o cifra de afaceri de peste 1 milion euro.
„Decizia de a ne lansa pe piata obiectelor de mobilier de lux din Romania a fost una strategica avand in vedere potentialul de crestere al segmentului high class din Romania si nevoia pentru obiectele de mobilier de calitate inalta destinate acestui segment”, a declarat Daniela Prisecari, director general 4 For Style.
„Dorim sa aducem mai aproape clientilor branduri internationale de renume si sa contribuim impreuna la conturarea unui stil de viata boem”, a adaugat Prisecari.
Ca element de noutate, reprezentantii 4 For Style pun accentul pe obiectele de mobilier si accesorii de lux pentru copii, care in acest moment nu sunt comercializate pe piata din Bucuresti, singurele optiuni existente fiind cele adresate clasei medii, potrivit reprezentantilor companii. Acestia au precizat ca mobila pentru copii este produsa in Danemarca, conform normelor europene privind siguranta si nontoxicitatea produselor.
De asemenea, pentru crearea unui climat cat mai calduros in locuinte, 4 For Style propune clientilor o noua viziune asupra „bio-focului”, prin intermediul produselor din gama Glassfire.
Momentan, compania comercializeaza produsele sale in showroomul din Baneasa, dar si prin intermediul magazinului online de mobila www.44style.ro, unde se pot efectua plati pe Internet cu orice tip de card.