Cafeneaua, denumita Pillow Lounge&Bar, este amplasata in apropiere de piata Gemeni, are o suprafata de 120 metri patrati si include 2 saloane.
Unul dintre saloane este cafeneaua propriu zisa, iar cel de-al doilea, cu paturi imbracate in matase si perne, este destinat servirii narghilelei. Spatiul este inchiriat si are o capacitate de 70 de locuri.
„Am deschis cafeneaua de o luna si la sfarsit de saptamana spatiul este neincapator. In plus, am organizat deja si petreceri private. Imi este greu sa fac o estimare de venituri pentru primul an, insa speram ca in aceasta perioada sa ne recuperam investitia”, a mai spus Marilena Opris.
„Avem un buget de promovare, insa ne vom orienta mai degraba pe actiuni de PR decat pe publicitate. Pana acum am avut niste pliante si tichete valorice pe care le-am impartit prin oras. In plus, localul este promovat si de clienti”, a mai spus Marilena Opris.
Pillow a fost creat pentru un public tanar, activ, ambitios, care citeste, calatoreste, se informeaza, potrivit proprietarilor cafenelei.
„Ne-am propus ca Pillow sa devina un loc cunoscut pentru evenimente inspirate, care promoveaza cultura indiferent de formele sale de exprimare”, a conchis Opris.
In ultimul an, pe piata cafenelelor din Romania au intrat jucatori importanti ca Starbucks si Hard Rock Café, in timp ce brandurile autohtone Turabo si Cafepedia au inregistrat cresteri importante.
In Bucuresti exista circa 300 de cafenele.
Resurse suplimentare
Un interviu cu proprietarul Cafepedia despre ce presupune deschiderea unei cafenele de business.