Concertul va fi sustinut pe data de 23 iunie la Arenele Romane din Bucuresti.
„Estimam ca in jur de 3.000 de oameni vor cumpara bilete la acest concert”, a declarat Sorina Burlacu, manager general Events. Un bilet costa 75 de lei.
„El va beneficia de un mix de comunicare adecvat, care sa ajunga la cei care stiu cine este Patrice. Stim ca muzica lui nu e in voga in Romania, ea adresandu-se unui anumit grup de oameni, un public preponderant tanar, format din exponenti ai generatiei „cool urban”, trendsetteri (formatori de tendinte) in permanenta cautare si permeabili la experimente”, a adaugat Burlacu.
Rezultatele unui sondaj intreprins de compania Events in perioada 1 noiembrie – 20 decembrie 2007 pe un esantion de 3.085 persoane, efectuat in campusuri universitare, cluburi, baruri, mall-uri si completat online, prin intermediul mai multor site-uri dedicate petrecerii timpului liber, il plaseaza pe Patrice pe o pozitie fruntasa in topul preferintelor la categoria 18-35 de ani.
Reprezentantii acestui segment sunt de altfel si cei care se duc cel mai des la concerte, dar suma pe care sunt dispusi sa o aloce unui bilet difera in functie de veniturile lor.
„In ceea ce priveste campania de promovare, vom pune mai mult accentul de aceasta data pe radio si pe Internet. Normal, ca oriunde in industria muzicala, obiectivul marketingului este de a vinde de cat mai multe ori si cat mai profitabil cu putinta”, a spus Sorina Burlacu de la Events.