Profitul operational al companiei a crescut cu 25% fata de anul 2005, pana la 881 mil. euro.
Rezultatele au fost sub asteptarile analistilor din piata, care estimau un profit operational anual de 897 de mil.euro si vanzari de 10,11 mld.euro.
In al patrulea trimestru al anului trecut, Adidas a inregistrat vanzari de 2,25 mld.euro, cu 15% mai mult fata de aceeasi perioada din 2005. Profitul operational in aceeasi perioada a crecut cu 48% pana la 52 de mil.euro.
Vanzarile Adidas au crescut cu 31% in Europa, cu 35% in Asia, cu 56% in America Latina si cu mai mult de 100% in America de Nord.
Oficialii companiei au declarat ca rezultatele grupului s-au imbunatatit datorita intaririi portofoliului de brand prin achizitia companiei nord americane producatoare de echipament sportiv Reebok.
Compania a cumparat Reebok pentru suma de 3,8 mld.dolari (3 mld.euro) anul trecut pentru a-si intari pozitia pe piata din Europa si pentru a castiga un avantaj in plus fata de rivalul Nike, cel mai mare producator de echipament sportiv din lume.
Brandurile grupului Adidas, in afara de produsele de incaltaminte, imbracaminte si accesorii Adidas si Reebok, mai numara produsele de incaltaminte Rockport, si produsele pentru echipament de golf Taylor Made-Adidas Golf.
Adidas planuieste ca in toamna sa lanseze in SUA o noua linie de produse de echipament de box, testate de sportivi si antrenori profesionisti.