Anul trecut, compania a inregistrat venituri de 3 mil. euro.
Portofoliul Life Care se compune in proportie de circa 85% din produse bio (compuse strict din ingrediente organice, din plante nemodificate genetic, carora nu li s-au adaugat alte produse chimice – n.r.), procent ce urmeaza sa creasca.
Cota de piata a Life Care estimata pentru acest an este de circa 70% din piata bio romaneasca.
Domeniul bio este deosebit de atractiv in general, la nivel european astfel de afaceri ajungand sa reprezinte pe pietele mature deja 8% din piata de food si non-food, sustine Costel Baghina, directorul general Life Care.
„Profilul consumatorului de produse Life Care este cel din mediul urban, care are peste 30 de ani, caruia ii pasa de sanatatea sa si are venituri medii si peste medie”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei.
Life Care comercializeaza in exclusivitate in Romania produsele producatorilor Logocos, Alma Win si Dynamic Health.
In primul trimestru al anului 2009, Life Care se va extinde si pe piata din Ungaria, iar pana la sfarsitul anului 2009, pe cea din Bulgaria.
Life Care isi distribuie produsele prin network marketing (cu peste 30.000 de agenti de vanzari), magazine naturiste, hipermarketuri, dar si prin propriul magazin, Bio Martkt. In viitorul apropiat, urmatorul canal de distributie va fi cel online.
Life Care a fost fondata in anul 2005 de fratii Cristian si Dan Onetiu din Timisoara.