Compania condusa de Ronald Perelman a inregistrat o pierdere neta de 100,5 milioane de dolari (78,79 milioane de euro), fata de 65,4 milioane de dolari (52,97 milioane de euro), cat fusese cu un an mai devreme, desi vanzarile au crescut cu 11% pana la 305,9 milioane de dolari (239,8 milioane de euro). Nivelul mare al pierderii a depasit estimarile analistilor.
Revlon a avut cheltuieli de 49 milioade de dolari (38,4 milioane de euro) pentru noua linie de cosmetice Vital Radiance lansata pe piata in ianuarie.
Produsele acestea, destinate femeilor cu varste mai mari de 50 de ani, au adus vanzari mult mai mici comparativ cu estimarile. Acesta este al 8-lea an in care compania inregistreaza pierderi.
Jim Dorment, analist la U.S. Trust Corp. considera ca de vina este managementul ineficient al producatorului.
Procesul de intrerupere a productiei Vital Radiance, precum si reducerea locurilor de munca din companie au costat Revlon 63 milioane de dolari (49,39 milioane de euro), au declarat reprezentanti ai companiei.
Profitul operational al companiei pentru intreg anul este estimat a scadea cu circa 100 de milioane de dolari (78,37 milioane de euro) datorita incetarii vanzarilor acestui tip de produse.