In perioada ianuarie-septembrie 2008 afacerile companiei insumau 100,6 mil. lei.
„Pentru intreg anul, mentinem un target de crestere, deoarece perioada de iarna (perioada sarbatorilor) in general este una foarte importanta pentru volumul de vanzari”, au spus reprezentantii companiei.
Anterior, acestia au declarat ca tintesc afaceri pentru tot anul de 137 mil. lei, in crestere cu 10% fata de 2008
Cele mai bine vandute produse sunt suplimentele alimentare (gama Nutrilite) si produsele cosmetice (Artistry). Produsele de ingrijire a tenului, in special tratamentele speciale (exfoliere, luminozitate, anti-rid) inregistreaza un volum mare de vanzari, fiind urmate de partea de produse de machiaj (Artistry).
Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway din intreaga lume. Compania comercializeaza, in sistem multi-level-marketing (MLM), produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri.