„Cautam parteneri interesati de deschiderea de noi magazine pentru o parte sau chiar toata gama de produse. Am primit deja cateva oferte si propuneri”, a precizat Bichler.
„Benetton se afla pe piata din Romania de 15 ani atat prin magazine, cat si prin productie, in mai multe orase din tara. Productia a atins un nivel foarte bun, astfel ca in viitor ne vom concentra pe deschiderea de noi magazine pe intreg teritoriul tarii”, a adaugat acesta.
Retailerul italian detine 6 branduri – United Colors of Benetton (articole de vestimentatie pentru barbati si femei), Sisley (accesorii si lenjerie pentru barbati si femei), 012 (imbracaminte pentru gravide si copii), Underwear Benetton (lenjerie) si Playlife (echipament sportiv).
Costurile pentru deschiderea unui magazin in Romania se ridica la 350-400 euro pe metru patrat, potrivit companiei.
Bichler a precizat ca nu se cunoaste inca numarul de magazine pe care retailerul le va deschide in Romania, planurile de extindere depinzand de modul in care va evolua piata locala.
„Din pacate, in ultimii ani, chiriile au urcat exagerat in Romania si din aceasta cauza sunt mai putine deschideri de magazine, iar piata a crescut si s-a dezvoltat mai putin. Deschiderea de noi magazine depinde de mai multi factori, cum ar fi identificarea unui spatiu bun la un pret bun sau intr-un mall cu o chirie corecta”, a explicat Bichler.
Benetton va deschide, joi, un magazin cu o suprafata de 650 metri patrati in mall-ul AFI Palace Cotroceni.
In prezent, Benetton are in Romania 5 magazine in franciza si zece magazine operate direct.