Spotul, denumit „Tipping Point”, consta in daramarea unui lant stil domino, care incepe cu 6.000 de piese de domino, si continua cu obiecte precum 400 de cauciucuri, borcane de vopsea, baloturi de fan in flacari, 50 de frigidere, 40 de dulapuri, 10.000 de carti, valize si chiar 6 masini vechi, sugerand implicarea intregului sat Salta (din Argentina), in care are loc „evenimentul”, la organizarea acestuia.
Spotul a fost creat de agentia AMV BBDO si regizat de Nicolai Fugslig, cunoscut si pentru regizarea asa numitului spot „Balls”, pentru televizoarele Sony Bravia.
Reclama pentru Guiness imprumuta ideea din spotul „Cog” din 2003 al producatorului auto Honda, in care erau implicate 85 de subansamble de autovehicule, pentru care au trebuit sa fie facute mai mult de 600 de filmari pentru a iesi asa cum se dorea.
Spotul Guiness va incepe sa ruleze in Marea Britanie, din 9 noiembrie, in versiuni de 30, 60 si 90 de secunde la TV si in cinematografe, urmand sa ajunga si pe alte piete europene, dar inca nu sunt facute publice acestea.
Campania TV este sustinuta si de o initiativa online. In cadrul unui joc in retea, Juam Ramon, primarul fictiv al satului in care a fost filmata reclama, conduce o competitie ce consta in 11 runde, de-a lungul carora utilizatorii trebuie sa dezlege diverse enigme, pentru a castiga mari piese de domino din aur.
Toate acestea fac parte din bugetul foarte ridicat de promovare pe care Diageo, producatorul berii Guiness, l-a alocat pentru acest brand in ultimele luni.
In septembrie, societatea a lansat o campanie TV de 6 milioane de lire (8,61 mil euro) intitulata „Seconds from greatness”, care a rulat intens in zilele in care televiziunea britanica difuza Cupa Mondiala de Rugby.