„In magazinul din Capitala vor fi comercializate exclusiv produse ecologice, fie ca vorbim de produse alimentare, fie de detergenti sau cosmetice. In jur de 25% dintre acestea sunt asigurate de pe piata interna, mai ales in cazul produselor alimentare”, a spus Raileanu, citat de NewsIn.
Potrivit acestuia, preturile produselor ecologice pot fi cu pana la 50 % mai mari fata de cele ale produselor conventionale.
„Vorbim despre produse exclusiv ecologice si in acest caz pretul se justifica, desi este mai mare fata de cazul unui produs conventional”, a explicat Raileanu.
Potrivit directorului general al companiei, Bio Solaris intentioneaza sa deschida 10 magazine anul acesta, din care doua-trei in Bucuresti, iar restul in orase mari precum Brasov sau Iasi.
Din cele 10 magazine planuite pentru 2008, unul va fi de tip supermarket cu o suprafata de circa 200 metri patrati. Costurile expansiunii retelei de magazine vor fi acoperite in mare parte din fonduri proprii, nefiind insa exclusa si varianta accesarii fondurilor europene.
Agricultura ecologica reprezinta 1% din agricultura Romaniei, fata de o medie a statelor europene de 2%. In 2007, piata produselor ecologice era estimata la 2,5 milioane euro, cu 1 milion de euro mai mult decat in 2006.