„Noi am lansat acest produs ca obiect promotional adresat in principal companiilor. Acum am inceput sa resimtim o reticenta din partea companiilor care si-au scazut cheltuielile”, a spus Patricia Pop, directorul general al companiei, care a adaugat ca primul pas in sensul diversificarii a fost facut prin participarea la un targ de martisor.
Per total, in martie compania a vandut circa 1.000 de unitati.
„Speram sa ne mentinem performantele de pana acum in materie de vanzari, desi suntem constienti ca nu mai putem vorbi de boom-ul din anii trecuti”, a spus Patricia Pop.
In 2008, compania a vandut in jur de 8.000 de unitati.
„Am lansat acest produs dupa ce am auzit pe cineva spunand ca s-a saturat de agende, calendare, pixuri. Pana acum s-au facut achizitii in cantitati mari de Craciun, in luna martie pentru martisor sau de Paste”, a spus Patricia Pop, director general Botanique, importator BabyTree in Romania.
BabyTree este o planta care traieste primele 3 pana la 6 luni (uneori chiar pana la 10-12 luni) intr-o capsula de mici dimensiuni (4 cm inaltime/ 1,7 cm diametru).
Ideea plantelor de companie BabyTree a a pornit din Japonia, transformandu-se intr-un simbol cu conotatie ecologica, 0,5 euro din pretul de vanzare al produselor fiind donata in cadrul unui program international de impaduriri, Plant for the Planet.
Pe noul magazin online al companiei, preturile produselor variaza intre 35 si 53 de lei.
Botanique este o firma de proiectare si amenajare peisagistica infiintata la inceputul lui 2007.