„Rezultatele au depasit previziunile si asteptarile noastre”, a spus directorul executiv Bulgari, Francesco Trapani.
Oficiali ai companiei au declarat ca se asteapta ca vanzarile si profitul net al grupului sa creasca pe intreg anul 2007 cu 8-12%.
In Europa, vanzarile au crescut cu 16% in primul trimestru, pana la 84,4 mil.euro, in timp ce vanzarile din Japonia (care anul trecut in aceeasi perioada reprezentau 22% din total) continua sa scada. In restul Asiei, vanzarile pe primul trimestru au crescut cu 86,3%, atingand 44,9 mil. euro.
Compania a inregistrat cresteri ale vanzarilor pe segmentele de bijuterii si ceasuri, in timp ce vanzarile de accesorii au fost mai mici fata de primul trimestru din 2006, din cauza scaderii pietei din Japonia.
Bulgari a fost infiintata in Italia in 1884 de catre grecul Sotirio Bulgari. Compania are sucursale in 60 de tari la nivel mondial si peste 2.500 de angajati, vanzand bijuterii, ceasuri de mana, accesorii, cadouri de lux diferite, din piele si argint si parfumuri.