„Cererea a fost slaba si din pacate urmeaza o luna electorala, un decembrie cu mai putine cadouri si inca 2 luni care in mod traditional sunt mai slabe pentru industrie”, spune Marian Carasava, managing partner al companiei, care a investit peste 200.000 euro in prima faza a spa-ului.
„Totusi atragem noi clienti, pe langa clientii deja fideli, ceea ce este imbucurator”, a adaugat Carasava.
Reprezentantii spa-ului nu au facut public nivelul veniturilor atrase pana in acest moment. Pentru primul an de functionare, reprezentantii spa-ului au anuntat, anterior, ca se asteapta la o cifra de afaceri de 300.000 euro.
De asemenea, reprezentantii companiei spun ca a doua faza a centrului spa este in stand-by, compania neajungand inca la o intelegere cu proprietarul cladirii in incinta careia este amplasat centrul.
Prima faza a centrului se intinde pe doua etaje (300 mp plus terasa) si are doua mari componente: spa si wellness.
Zona wellness are 4 sectoare: camera de tratamente faciale, camera dedicata serviciilor de Sliming & Toning, Manichiura si Pedichiura, Spa Boutique si receptie. Zona spa cuprinde camera de tratamente pentru cuplu, camera unde se realizeaza terapiile prin presopunctura si sectiunea de hidroterapie.
Business-ul este detinut de Marian Carasava si Paula Sichim.