Modelul de business al companiei presupune realizarea unei baze de date cu spatiile pentru organizarea evenimentelor, care apoi sunt propuse clientilor in functie de cerintele acestora. Onorariile firmei sunt achitate de operatorii spatiilor de evenimente.
„Nu criza a determinat intrarea pe piata a companiei. Demersurile au inceput de anul trecut”, a spus Nicoleta Marin Paraschiv, director National Accounts al Global Cynergies.
Cererea de evenimente a fost pe un trend ascendent in ultimii ani, iar in 2009, in industria hoteliera, spre exemplu, acest segment este mai putin afectat decat partea de cazare, a precizat Paraschiv.
„Serviciul este nisat, pentru ca nu oferim organizare la pachet ca agentiile de evenimente sau cele de turism, insa gasirea unui spatiu include de multe ori si partea de catering, majoritatea fiind in hoteluri”, a adaugat aceasta.
Reprezentanta Global Cynergies nu a facut estimari de venituri, in conditiile in care business-ul este unul nou pentru piata locala, astfel ca firma are nevoie de cateva luni pentru acomodare.
Compania a avut deja cateva solicitari, iar pana la finalul anului se asteapta sa aiba un portofoliu cateva zeci de clienti corporate.
Scopul companiei americane este de a atinge o cifra de afaceri de peste 250 milioane de dolari, la nivel global, pana in 2020.